04-8248474

אטרקציות בצפון למשפחות

בישראל הקטנה והיפה שלנו, כל מה שמצפון לחדרה מוגדר "צפון הארץ". זה הגדרה כללית מדי, במיוחד כשהגליל, רמת הגולן, העמקים ורכס הכרמל הם איזורים שונים באופי ובצביון שלהם. נכון שהכל ירוק ושהאוויר הרבה יותר נקי לנשימה, אבל כל חבל ארץ כזה מביא עמו תוואי גיאוגרפי אחר, נופים אחרים וחוויות שונות. בהתאם, כל איזור גם מתהדר בפעילויות וחוויות המאפיינות אותו, ולמרבה השמחה – יש המון כאלו. בניגוד למרכז – השטחים המוריקים והמרחבים הרבים מאפשרים שפע של אטרקציות, פעילויות והרפתקות לכל גיל, אוכלוסייה והרכב. 

מתי ולאן

אטרקציות בצפון למשפחות יש מכל הסוגים, אבל רובן עונתיות. קטיף דובדבנים ברמת הגולן, למשל, הוא פעילות משפחתית אהובה מאד, אבל ניתן להשתתף בה רק בשלהי האביב. מסע אבובים או שיט קייאקים בנהר הירדן? רק בקיץ, סקי בחרמון? בחורף, וגם זה אם יש לנו עונה קרה ומושלגת מספיק. יש גם אטרקציות משפחתיות לכל השנה, אבל גם כאן יש משהו שכדאי לקחת בחשבון – רוב המקומות שמציעים פעילויות כאלו מציעים סוג אחד של אטרקציה בלבד. יותר מכך – חלק גדול מהאטרקציות האלו אמנם מתאים למשפחה, אך לא לכל גיל. זה אומר שכדי ליהנות כולם ביחד ואולי להספיק ליותר מאטרקציה אחת, תידרשו לעבור ממקום למקום. בצפון – זו יכולה להיות נסיעה של שעה ואף יותר. אז איך בוחרים מתי ולאן?

החיים הטובים בחווית הרוכבים

חווית הרוכבים בצומת בית אורן תעשה לכם חיים קלים. מבחר אטרקציות ייחודיות ומרתקות מרוכזות במקום יפהפה אחד, מתאימות לכל ימות השנה (למעט בימי גשם סוערים, ואין הרבה כאלו בארץ), והכי חשוב – ניתן להספיק את כולן ביום אחד. תוכלו להירשם לאטרקציה אחת או שתיים, או לקחת יום אטרקציות מלא, כשבין אחת לאחרת אתם נחים במתחם האירוח של חווית הרוכבים. תוכלו גם ליהנות מארוחת צהריים נפלאה במסעדת הבית של חווית הרוכבים – קאת בלו, הכוללת בופה סלטים מגוון ומבחר בשרים משובחים המוגשים לשולחן ללא הגבלה. המסעדה כשרה ונותנת מענה טעים גם לצמחונים וטבעונים שבחבורה. 

מה לעשות

את האטרקציות שאנו מציעים למשפחות מכירים כבר בכל הארץ ומגיעים ליהנות מהן בכל עונה. הן לא אתגריות ברמה קיצונית ומוכוונת לחוויה חברתית ומשפחתית משותפת.

טיול רכיבה על סוסים מודרך על הר הכרמל ייקח אתכם בנוחות דרך שבילים ייעודיים, למספר נקודות תצפית עוצרת נשימה על הכרמל עצמו, מפרץ חיפה, האיזור בו הייתה השריפה הנוראה והשיקום שלו, כשמסביב הטבע ההררי והירוק, צמחייה שופעת, ואם תהיו מספיק שקטים ויתמזל מזלכם – אולי תזכו לראות צבאים, שועלים או ציפורים יפות בסביבתם הטבעית.

טיול שטח בטום קאר הוא כבר חוויה שמרימה קצת את האדרנלין, בניגוד לטרקטורון, הטום קאר, פיתוח ישראלי לחלוטין ששימש במקור ככלי רכב צבאי – הוא מופע של כוח ושליטה, עם עבירות גבוהה מאד וללא קפיצות וזעזועים. בתוך הטום קאר יכולים לשבת שלושה נוסעים ונהג. הטיול בהרי הכרמל, שנמשך כשעה הוא מודרך ובנהיגה עצמית, בטוח ובטיחותי, וכל שדרוש כדי לנהוג הוא רשיון נהיגה בתוקף. כן, הוא קצת מלכלך, אבל שווה כל גרגר אבק.

לייזר טאג היא חווייה ייחודית ושונה משאר המשחקים בסגנון. הקסם הייחודי של הלייזר טאג בחוויית הרוכבים הוא בשטח בו מתנהל המשחק. לא עוד מבנה עירוני וקירות, אלא נוף ירוק ופתוח. הקרבות מתנהלים בשטח טבעי שתוחם בדיוק למטרה זו. את המחסה תתפסו מאחורי עצים ושיחים, כמו גם מאחורי סלעים. הרובים והאקדחים מותאמים במשקלם לגיל וגובה, והחוויה מתאימה לכל המשפחה.

קליעה למטרה גם היא אטרקציה משפחתית וחווייתית בטבע, שבה תוכלו לירות בחץ וקשת מקצועיים על מטרות ובלונים בשטח. הפעילות מועברת בהדרכה ובפיקוח של עובדי חווית הרוכבים.

סנפלינג, שנוסף ממש לאחרונה, מתאים גם הוא כמעט לכל גיל, והגלישה קלילה וצופה לנוף יפהפה. היא מתאימה לגולשים מתחילים, כאלו שמעולם לא התנסו בסנפלינג, וגם לגולשים מיומנים שכבר יודעים שהחוויה הזו מרגשת בכל פעם מחדש.

מתי שתרצו, מאיפה שתרצו

בין אם אתם מגיעים מהמרכז, קל וחומר מדרום הארץ, ואפילו אם אתם מאיזור אחר בצפון – האטרקציות של חווית הרוכבים מחכות לכם עם צוות מדריכים מנוסים, ועם המון אהבה לטבע ולכרמל. כדאי מאד להזמין את הפעילויות מראש ובקלות באתר שלנו וגם להתעדכן בשעות בהן הן יוצאות.

עדיין מבולבלים? הנה הצעה ליום כיף מושלם!

אז פתחנו ואמרנו שאטרקציות בצפון למשפחות ישנן בשפע. אבל שוב פעם טיול לכנרת עם הצפיפות והרעש של כל עם ישראל? חוף הים העמוס עם רעש המטקות ומוכר הגלידה? או עוד פיקניק של אכלנו – סיימנו – חזרנו…?

מה דעתכם להגיע לחוות 'חווית הרוכבים' לעבור תדריך קצר, לעלות על הסוס ולצאת לרכיבה משותפת על אחד הסוסים ממגוון הסוסים שלנו שיותאם בדיוק לצרכים שלכם מבחינת גילכם ומבנה גופכם. נתיב המסלול בחורש הטבעי אל רמת-לוביה ובו תצפיות עוצרות נשימה וייחודיות אל "שווייצריה הקטנה" העובר דרך חורש טבעי מרהיב. אולי אפילו תתקלו בעופר צעיר וקטן או אולי נשר אצילי.

אחרי שנהנינו וסיימנו את הטיול, נעבור לחלק הקולינרי. מסעדת 'קאת בלו' שלנו היא מסעדת בשרים המעוצבת בסגנון טקסני של המערב הפרוע ומשלימה את כל חווית הרכיבה. כאן תוכלו ליהנות מבר סלטים עשיר, מנות ראשונות ועיקריות טריות וטעימות ותוספות לבחירתכם. אל דאגה, גם הצמחונים שביניכם ימצאו ארוחה מפנקת בין מנות התפריט. אז מה ההתלבטות? הרימו טלפון או כנסו לאתר ואנחנו נעזור לכם להחליט.

אהבתם? נשמח אם תשתפו

פייסבוק
וואטסאפ
לינקדאין
פינטרסט
טוויטר

אטרקציות נוספות מבית חווית הרוכבים:

רכיבה על סוסים

יום כיף לעובדים בצפון

יום כיף לעובדים הכרחי לחוויית העובד וחוויית העובד הכרחית לעסק שלכם. למה? כי הקלישאה הכי נכונה שיש היא 'עובד טוב הוא עובד מרוצה'. אז מה

ימי הולדת לילדים

יום הולדת לילדים

ימי הולדת לילדים ולבני נוער בחווית הרוכבים, ימי כיף בצפון, אטרקציות לילדים ולכל המשפחה. אירוע יום הולדת לילדים ובני נוער אירוע יום הולדת מלהיב ומרגש

יום גיבוש לעובדים בחווית הרוכבים

חווית הרוכבים מציעים עבורכם חבילת אטרקציות מגוונת הכוללת שפע חוויות ופעילויות מגוונות. מבחר אטרקציות ליום גיבוש לצוות עובדים, לחברות וארגונים שישאירו לכם זיכרון מתוק וטעם

אטרקציות בצפון למשפחות

בישראל הקטנה והיפה שלנו, כל מה שמצפון לחדרה מוגדר "צפון הארץ". זה הגדרה כללית מדי, במיוחד כשהגליל, רמת הגולן, העמקים ורכס הכרמל הם איזורים שונים

רכיבה על סוסים בצפון לילדים

רכיבה על סוסים בצפון לילדים עם ניסיון של 30 שנה. מדריכי הרכיבה מקצועיים ביותר ומקפידים על תקני הבטיחות המחמירים ביותר. אין ספק שהבחירה ב –

אטרקציות לילדים בצפון

אטרקציות לילדים בצפון חווית הרוכבים מציעים אטרקציות בצפון לילדים וימי כיף לכל המשפחה. רכיבה על סוסים, ירי בחץ וקשת, חדרי בריחה, משחקי מים ולייזר לילדים

טיול ג'יפים בטום קאר

טיולי ג'יפים בצפון

טיולי ג'יפים בצפון הארץ יחשפו בפניכם כמה מהנופים המדהימים ביותר שיש בצפון הארץ. טיול ג'יפים בטום קאר עם מדריך שילווה אתכם לאורך כל הדרך ויסביר

גלמפיג

קמפינג בצפון

סוויטה בטבע וקמפינג בכרמל הפסטורלי ברכס הכרמל בפסגה הצופה לים התיכון, בחורש טבעי ירוק עד בין פריחות צבעוניות ובקרבה לקיבוץ בית אורן, שוכנת פנינת נופש

כלי נגישות