אטרקציות לילדים בצפון

חווית הרוכבים מציעים אטרקציות בצפון לילדים וימי כיף לכל המשפחה. רכיבה על סוסים, ירי בחץ וקשת, חדרי בריחה, משחקי מים ולייזר לילדים וארוחת צהריים בגריל.
אם גם אתם מחפשים מה לעשות בשעות הפנאי עם הילדים, הנה לכם הצעה אטרקטיבית לפעילות כיפית לכל המשפחה. אטרקציות לילדים בצפון המיועדות גם לכל המשפחה.

אטרקציות לילדים בצפון

טום קאר לילדים + זוג הורים

הנה לכם חוויה עם הילדים שעוד לא נראתה קודם לכן. טיול שטח בטום קאר במשך 60 דקות, לזוג הורים + 2 (4 מקומות בסה"כ). אתם נוהגים בשטח בטיחותי ביער אלונים, בזמן שהילדים חגורים מאחור ומשקיפים על נוף הגליל התחתון. במהלך הטיול בשטח, תתבצע עצירה מסודרת, כך שההורים יוכלו להחליף מקומות וליהנות הן מחוויית הנהיגה והן מחוויית 'הצופה מהצד'.

טום קאר לילדים + זוג הורים - חוויית הרוכבים

פעילות חץ וקשת לילדים

ירי בחץ וקשת נחשבת לפעילות חווייתית המותאמת לכל המשפחה. המטרה היא לפוצץ כמה שיותר בלונים באופן בכמה שפחות חצים. הפעילות בליווי מדריכים מקצועיים שידריכו אתכם ואת ילדיכם כיצד לעמוד, לכוון ולירות את החץ בצורה המדויקת ביותר אל עבר המטרה. מתאים לילדים מגיל 6 ומעלה. ירי בחץ וקשת בבית אורן, כחלק מיום כיף לכל המשפחה.

פעילות חץ וקשת לילדים - חוויית הרוכבים

רכיבה על סוסים לילדים

אם לא דיי בכל האטרקציות לילדים וימי הכיף של חוויית הרוכבים,
רכיבה על סוסים בטבע הפתוח של בית אורן, נחשבת לאחת מהחוויות המלהיבות ביותר.

אורך הטיול: 60 דקות.

רכיבה על סוסים לילדים מתאימה לבני 10 ומעלה.

עד משקל 100 ק"ג.

אין צורך בניסיון קודם.

ליווי צמוד ומקצועי של מדריך רכיבה על סוסים.

רכיבה על סוסים לילדים - חוויית הרוכבים

ארוחת בשרים במסעדת קאת בלו

יוצאים להפוגה קלה בין אטרקציה לאטרקציה במתחם חווית הרוכבים. מסעדת קאת בלו מציעה ארוחת בשרים כשרה לילדים ולכל המשפחה. הבשר מוגש על הגריל.

מסעדת קאת בלו, ארוחת בשרים - חוויית הרוכבים

אטרקציות לילדים בצפון מציעות מגוון רחב של יתרונות, מהתפתחות פיזית ונפשית ועד לאינטראקציה חברתית ובידור. הם ממלאים תפקיד משמעותי בעיצוב הצמיחה והרווחה הכללית של הילד, מה שהופך אותם לחלק חיוני מחוויות הילדות…

היתרונות של אטרקציות לילדים בצפון:

טבע ופסטורליה: אטרקציות לילדים נועדו להיות מהנות ומשעשעות. הם מספקים מקור של כיף לילדים, עוזרים להם להירגע וליהנות. וכשהכל נעשה בנופים היפים בצפון עם פסטורליה מסביב – זה תורם לריגוש ולאווירה הטובה והנעימה.

פעילות גופנית בשטח: אטרקציות רבות לילדים כוללות פעילות גופנית. פעילויות אלו מקדמות כושר גופני, קואורדינציה ופיתוח מיומנויות מוטוריות.

פעילות גופנית בשטח: אטרקציות רבות לילדים כוללות פעילות גופנית. פעילויות אלו מקדמות כושר גופני, קואורדינציה ופיתוח מיומנויות מוטוריות.

הפגת מתחים: אטרקציות מספקות הזדמנות לילדים להירגע, לשחרר אנרגיה עצורה, ולהימלט באופן זמני מהלחצים של בית הספר והשגרה היומיומית. במיוחד כשזה נעשה באיזור הצפון, אטרקציות לילדים בצפון הפסטורלי עוזרות לשחרר מתחים.

גלמפיג לכל המשפחה 

יצירתיות ודמיון במרחב הפתוח: אטרקציות בצפון לילדים לרוב מעודדות משחק דמיון, ומאפשרות לילדים להשתמש ביצירתיות שלהם. זה מטפח את ההתפתחות הקוגניטיבית ואת כישורי פתרון הבעיות שלהם.

אינטראקציה חברתית: אטרקציות בצפון לילדים מספקות סביבה מצוינת לילדים לתקשר עם בני גילם, אחים ואפילו להכיר חברים חדשים. הם לומדים מיומנויות חברתיות חשובות כמו שיתוף, שיתוף פעולה ותקשורת.

חוויות בלתי נשכחות: חוויות חיוביות באטרקציות בצפון יכולות להשאיר רושם מתמשך על הילדים. זיכרונות אלו יכולים להפוך למקור של שמחה ונוסטלגיה ככל שהם מתבגרים

לייזר טאג לילדים

פיינטבול מכירים? עכשיו גם הילדים יכולים ליהנות ממשק לחימה קבוצתי בלב הטבע הפתוח בכרמל. משחק לייזר טאג מתאים לזוגות ולקבוצות גדולות, להורים ולכל המשפחה.

לייזר טאג לילדים - חוויית הרוכבים

רוצים לשריין מראש יום ושעה לאטרקציות לילדים בצפון?
בחרו את היום בו אתם מעוניינים לערוך את הפעילות ורכשו עכשיו כרטיסים בהנחה לזמן מוגבל.

 

אולי יעניין אותך גם:
גלמפינג
אטרקציות בצפון
טיולי ג'יפים בצפון
רכיבה על סוסים לילדים