04-8248474

טיולי ג'יפים בצפון

טיול ג'יפים בטום קאר

טיולי ג'יפים בצפון הארץ יחשפו בפניכם כמה מהנופים המדהימים ביותר שיש בצפון הארץ. טיול ג'יפים בטום קאר עם מדריך שילווה אתכם לאורך כל הדרך ויסביר לכם על נקודות הציון השונות והמפורסמות ביותר באזור זה.
שימו לב שטיולי הג'יפים בחווית הרוכבים יוצאים ברכבי טום קאר בלבד.

טיולי ג'יפים בצפון

תום קאר - טיול ג'יפים בצפון

רכבי שטח בצפון - נהיגה עצמית

טיולי ג'יפים נחשבים לאטרקציה פופולרית באזור הצפון. בימים אלה, טיולי ג'יפים הם ללא ספק אחד הדרכים המרתקות ביותר לראות את הצפון מנקודת מבט אחרת לחלוטין. מדריכי טיולי ג'יפים בצפון מכירים היטב את השטח, האדמה וחיות הבר המאכלסות את האזור העצום הזה. במהלך טיול רכבי שטח בצפון יסביר לכם המדריך על אודות כל הדברים שיחשפו בפניכם במהלך נסיעתכם.

טיולי ג'יפים לבעלי רישיון בתוקף. בקרוב גם אתם תוכלו ליהנות מנהיגה עצמית ברכב שטח אתגרי במסלול תצפיות נוף מרהיבות בגליל התחתון. הנהיגה בכלי שטח חזק, עביר, בטיחותי ומסעיר. היציאה בליווי מדריך לנסיעה מלאת ריגושים. המסלול בנפתולי יער אלונים, דרכים בטיחותיות אך מאתגרות.

במהלך הסיור מתבצעת עצירה מסודרת לביצוע החלפת נהגים, כך שכל אחד יכול ליהנות מחוויית הנהיגה בשטח.

מגבלות רישוי: הנהיגה ברכב שטח מותרת לבעלי רישיון נהיגה בתוקף בלבד.

מגבלות גיל: הנהיגה אינה מותרת לבעלי רישיון חדש בתקופת נהג מלווה.

מספר נוסעים: הרכב מתאים ל 4 נוסעים עם חגורת בטיחות.

יש להצטייד ברישיון נהיגה בתוקף.

הפעילות מכוסה בביטוח לבודדים ולקבוצות.

הפעילות מבוצעת בהתאם לתקני הבטיחות הדרושים על ידי הרשויות המוסמכות.

למה כדאי לצאת לטיול ג'יפים בצפון?

טיולי ג'יפים הם אחד הדברים המרגשים לעשות בצפון. הם מהנים, הם מרגשים ומתאימים לכל מי שמחפש חוויה אטרקטיבית במיוחד בשטח.

 

הצפון הוא מקום מדהים עם הרבה דברים שתוכלו לראות ולחקור. הדרך היחידה שבה תוכלו באמת לראות את הכול היא על ידי עמידה מאחורי ההגה של הג'יפ ולנסוע בעצמכם. אומרים כי אין הנחתום מעיד על עיסתו אבל אנחנו יכולים להגיד לכם שמדובר בחוויה מהנה, מרתקת ומרגשת שתהיה שווה לכם כל רגע.

 

טיולי ג'יפים הם בחירה פופולרית בקרב תיירים המבקרים בצפון. הסיבה לכך היא שהם מאפשרים לתיירים לחקור את נופי הצפון בקצב שלהם. זוהי דרך נפלאה לחקור את השטח ולהתקרב יותר לטבע. אפשר להתאים את הסיורים לתחומי עניין ספציפיים.

 

טיולי הג'יפים מספקים חוויה ייחודית שאי אפשר לראות אותה מהרכב הפרטי שלכם, מהמונית, מהאוטובוס או מהרכבת. כמו כן, תוכלו לעצור את הג'יפ בשטח וליהנות מהנוף שייחשף בפניכם לאורך המסע.

טיולים ג'יפים בצפון לזוגות

טיולי ג'יפים בצפון לזוגות היא הבחירה המושלמת עבורכם, בייחוד אם אתם מחפשים הרפתקה בחיק הטבע בצפון הארץ, שתחשוף בפניכם את השטח מנקודת מבט אחרת שכנראה מעולם עוד לא ראיתם. לצפון יש תחושה כפרית ויש כל כך הרבה נוף מדהים לראות!

אז מה דעתכם על טיולי ג'יפים בצפון?

טיולי הג'יפים בצפון מציעים נופים עוצרי נשימה של הטבע ומציעים מסלולים שונים בדרגות קושי שונות. מדריכי הטיולים יראו לכם הכול, ואתם תסיימו את הטיול עם תחושה של עוד.

טיולי ג'יפים הם דרך מצוינת לחקור את צפון הארץ. הנוף מהג'יפ אינו דומה לאף דבר אחר. הוא מאפשר לכם להסתובב ולחוות את היופי הטבעי של המקום, שיאפשר לכם גם ליהנות מהתרבות העשירה שלה.

טיולי שטח בצפון

טיולי שטח בצפון הם חוויה בלתי נשכחת והארץ הקטנה שלנו בורכה בנופים עוצרי נשימה. לא סתם מכנים אותה 'ארץ זבת חלב ודבש'. טיולי שטח בצפון יכולים להיות רומנטיים, מאתגרים ומגבשים. אך כמו שהטבע יכול להיות מסביר פנים וטיול בו יכול להיות נפלא, כך הוא יכול להיות הפכפך ואכזרי. עם ניסיון של עשרות שנים אנחנו ב'חווית הרוכבים' ממליצים ואף מפצירים בכם לעקוב אחרי כמה כללי בטיחות בסיסיים ומצילי חיים.

טיולי שטח למשפחות בצפון

נקודות מפגש קבועות: קבעו מקומות מפגש שתמיד תוכלו לחזור אליהם במקרה ומישהו הלך לאיבוד. עדיף לקבוע את נקודת המפגש במקום גבוה יחסית כמו גבעה עם נקודות ראות טובות.

חכם בשמש ראש גדול: דיברנו על מים והתייבשות, אך השמש לא פחות מתעתעת ויכולה להיות מסוכנת ביותר. אז בגדים ארוכים כבר ארזנו. נצטייד גם בגדים קצרים, כובעים, משקפי שמש וקרם הגנה. כך תהיו מוגנים גם ממכת שמש וגם מכוויות משיזוף.

שבילים מסומנים בלבד: בצפון הארץ היפיפה שלנו יש עשרות אם לא מאות מסלולי טיול. חשוב מאד לבחור אחד אשר סומן ושולט על ידי החברה להגנת הטבע. השילוט יוביל אתכם בדרכים נכונות ובטוחות ללא חשש ממצוקים ושאר סכנות האורבות במסלול. מקווים שתפנימו ואנחנו ב'חווית הרוכבים' מאחלים לכל המטיילים טיול מקסים ובטוח.

כאן תוכלו לקרוא עוד על טיולי שטח וגלמפינג בצפון

טיולי שטח בצפון - לפני היציאה לטיול

משרוקית: כן, קראתם נכון – משרוקית. כמובן חשוב להסביר לילדים תמיד להיות קרובים אליכם. אך חשוב שתמיד תהיו מוכנים ובמקרה שהילד או הילדה נעלמים הם ואתם תוכלו לשרוק במשרוקית על מנת לאתר אחד את השני על פי שמיעת השריקה.

בגדים חמים: הצטיידו בבגדים חמים. כמובן שתצטרכו לברר מה תהיה תחזית מזג האוויר ביום היציאה לשטח, אך עדיין לא היינו מסתמכים על רק החזאי ואורזים לנו בגדים ארוכים ועדיף שיהיו מבד חסין מים ורוח.

מים מים מים! טיולי שטח בצפון נהדרים בתנאי מזג אוויר נח ובתנאים שכאלו אדם בוגר צריך לשתות לפחות ארבעה וחצי ליטרים של מים ביום. בתנאי חום קיצוניים הצריכה, צריכה להיות 5.5 – 6 ליטרים. כמות צריכת המים לילדים הינה 3.3 ליטרים של מים בימים חמים, אבל אנחנו ב – 'חווית הרוכבים' ממליצים לא לקחת סיכון מיותר ולהצטייד בכמה ליטרים נוספים.

השורה התחתונה:

טיולי ג'יפים מושלמים עבור אנשים שרוצים להפוך את חווית הג'יפים הגדולה שלהם לבלתי נשכחת עוד יותר.

האותיות הקטנות:

משך הטיול – כשעה.

הנהיגה לבעלי רישיון נהיגה בתוקף בלבד.

בכל רכב ארבעה מקומות.

יש להצטייד ברישיון נהיגה.

 

אולי יעניין אותך גם:
חוות סוסים בצפון
גלמפינג
רכיבה על סוסים לילדים בצפון
טום קאר

אהבתם? נשמח אם תשתפו

פייסבוק
וואטסאפ
לינקדאין
פינטרסט
טוויטר

אטרקציות נוספות מבית חווית הרוכבים:

רכיבה על סוסים

יום כיף לעובדים בצפון

יום כיף לעובדים הכרחי לחוויית העובד וחוויית העובד הכרחית לעסק שלכם. למה? כי הקלישאה הכי נכונה שיש היא 'עובד טוב הוא עובד מרוצה'. אז מה

ימי הולדת לילדים

יום הולדת לילדים

ימי הולדת לילדים ולבני נוער בחווית הרוכבים, ימי כיף בצפון, אטרקציות לילדים ולכל המשפחה. אירוע יום הולדת לילדים ובני נוער אירוע יום הולדת מלהיב ומרגש

יום גיבוש לעובדים בחווית הרוכבים

חווית הרוכבים מציעים עבורכם חבילת אטרקציות מגוונת הכוללת שפע חוויות ופעילויות מגוונות. מבחר אטרקציות ליום גיבוש לצוות עובדים, לחברות וארגונים שישאירו לכם זיכרון מתוק וטעם

אטרקציות בצפון למשפחות

בישראל הקטנה והיפה שלנו, כל מה שמצפון לחדרה מוגדר "צפון הארץ". זה הגדרה כללית מדי, במיוחד כשהגליל, רמת הגולן, העמקים ורכס הכרמל הם איזורים שונים

רכיבה על סוסים בצפון לילדים

רכיבה על סוסים בצפון לילדים עם ניסיון של 30 שנה. מדריכי הרכיבה מקצועיים ביותר ומקפידים על תקני הבטיחות המחמירים ביותר. אין ספק שהבחירה ב –

אטרקציות לילדים בצפון

אטרקציות לילדים בצפון חווית הרוכבים מציעים אטרקציות בצפון לילדים וימי כיף לכל המשפחה. רכיבה על סוסים, ירי בחץ וקשת, חדרי בריחה, משחקי מים ולייזר לילדים

טיול ג'יפים בטום קאר

טיולי ג'יפים בצפון

טיולי ג'יפים בצפון הארץ יחשפו בפניכם כמה מהנופים המדהימים ביותר שיש בצפון הארץ. טיול ג'יפים בטום קאר עם מדריך שילווה אתכם לאורך כל הדרך ויסביר

גלמפיג

קמפינג בצפון

סוויטה בטבע וקמפינג בכרמל הפסטורלי ברכס הכרמל בפסגה הצופה לים התיכון, בחורש טבעי ירוק עד בין פריחות צבעוניות ובקרבה לקיבוץ בית אורן, שוכנת פנינת נופש

כלי נגישות